touchdown Felicia

Svenska: Jag är nu färdig med min argumentation och ska börja på andra uppgiften såfort jag är klar med att skriva detta ;)
Engelska: Vi läser fortfarande boken Lord of the flies jag håller på att skriva om kap 4.
Matte: Vi jobbar nu med potenser, de är lätt och därför inte allt för tråkigt!
Naturkunskap: Vi får tid till att plugga till ekologiprovet vi ska ha nästa vecka.
Idrott: Var ombytt för första gången, vi spelade tennis, badminton och pingis och jag har träningsverk haha.
Information/kommunikation: Vi intervjuvar och gör folder.
Servicekunskap: Vi håller på med våra UF-företag.
Entreprenör: UF!
Handel & Branschkunskap: UF!
Utställningsdesign: Vi gör julkort :)

Kommentarer
Postat av: Miriam Larsson

Full koll, Felicia - härligt! Kanonbra att du var ombytt på idrotten.

2011-12-13 @ 11:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0