Touchdown Rebecka

Svenska : På svenskan har jag gjort klart min argumentation och lagt ut på bloggen, nu ska jag börja på nästa uppg..
Engelska : Jobbat med ''Lord of the flies'' har precis läst klart kapitel fyra och börjat skriva på det.
Matte : På matten har vi börjat jobba med potenser och det är lätt så det flyter på awesome!
Naturkunskap : Pluggade vi till provet som vi har på måndag inom ekologi.
Idrott : På idrotten hade vi racketsporter och det gick mycket bra!
Information & Kommunikation : Jobbar vi fortfarande med foldern som ska vara klar nästa vecka.
Servicekunskap : UF !
Entreprenör : UF!
Handel & Branschkunskap : UF !
Utställningsdesign : Jobbar med julkort fast jag och tre andra i klassen har inte börjat med de korten än för vi ska designa rondellen så vi planerade den i tisdags.

Kommentarer
Postat av: Miriam Larsson

Bra jobbat, Rebecka! Du verkar ha stenkoll på läget!

2011-12-13 @ 11:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0